My HSY in Washburn, Missouri!

100st day in the usa!

Hee allemaal!

Vandaag is alweer de 100e dag in de VS! Er is ook weer heel veel gebeurd, het voelt ook heel niet als al 100 dagen!

Halloween was heel leuk! We hadden de vrijdag voor Halloween een Halloweendance op school. Het was echt vet gaaf, het leek toen echt op een film ;) De zaterdag er na had mijn zusje district wedstrijd van cross country (door een landschap heen rennen), waar het dicht bij het vriespunt lag. Ze moest in de top 15 komen om door te gaan naar staat, maar ze werd 17e. Nogsteeds ontzettend goed van de 60 meiden die meededen. 's Zondags zijn mijn moeder en zusje en ik wezen shoppen in Fayetteville, Arkansas. Het was echt een superleuk winkelcentrum, met echt een heleboel leuke kleren! Toen we terug naar huis gingen zijn we langs opa en oma gegaan om ‘hillbilly' kleding op te zoeken, want we hadden een boeren hoedown van de kerk! Ook dat was echt superleuk! Spellen gedaan en samen gegeten! Mijn zusje en ik hebben op Halloween avond allebei een pompoen uitgesneden! Ik had echt geen ideee wat ik aan het doen was, maar het is best goed gekomen J Ik had Nederland en een huilende wolf uit mijn pompoen gesneden.

Ik ben nu druk bezig met cheerleading trainingen! Het is echt heel erg leuk en het is ook een hele leuke groep mensen! Ik moest wel een heleboel inhalen, maar ik heb nu bijna alle cheers onder de knie. Morgen is het Spirit Night, en dat wordt ons eerste 'optreden'. We gaan 3 cheers doen, dus niet heel veel, maar in December hebben we een hele dans die we gaan doen!

Afgelopen weekend hebben we thuis een bonfire gemaakt. Hier betekent dat ongeveer het bos inlopen en een berg bomen in de fik steken. De vlammen kwamen echt absurd hoog, maar het was heel gaaf! Ook weer lekker smores gemaakt ^^.

Af en toe denk ik nog wel dat Amerikanen echt heel gek zijn, een meisje op school gelooft dat de mensen die op zullen staan als Jezus terug komt, een verwijzing is naar zombies, op sommige kluisjes hangen zelfs posters van 'ik ben voorbereid op een zombie-aanval, jij ook?'. Jaa.... Dan heb ik wel zoiets van waar ben ik in vredesnaam beland, maar de meeste Amerikanen vinden dat ook heel raar.

Obama is weer president voor 4 jaar, en daar zijn ze in mijn omgeving niet heel erg blij mee. Niemand praat meer over de verkiezingen, en dat vind ik allang best. Ik werd echt helemaal gek van die verkiezingen. Elke keer als ik de moed had de telefoon op te pakken (raar om iemand anders' telefoon te beantwoorden) kreeg ik zo'n verrekte reclame boodschap. Dus ik ben allang blij dat het allemaal voorbij is. J

Morgen is Veteran's day o.i.d. en dat wordt ook weer heel groot op school gevierd. Ben benieuwd, ik kijk meer uit naar morgen omdat ik dan mijn cheerleadershirt krijg J

Veel liefs! Nog 279 dagen! ;p

x x x

Reacties

Reacties

willemijn

he annemiek!
Leuke belevenissen. En goed om te horen dat je NL niet vergeet en je gewoon je eigen landje even uit de pompoen snijd... lijkt mij echt moeilijk!
suc6 met cheerleaden! worden daar ook filmpjes van gemaakt? lijkt me zo leuk om dat te zien als ej weer terug bent.
Veel plezier de overige 279 (of is 't inmiddels al 278) dagen!

Ome Ruud

Hoi Wijfie !!

goed om te lezen dat je het naar je zin hebt !

Misschien ook leuk om eens in Nederland te doen: lekker rennen tussen de koeien door in het weiland. Dan neem ik de tijd wel waar......ok?

Als je je cheerleader-kleding mee kan nemen dan moeten we eens kijken of we in Nederland daar ook wat mee kunnen doen, dan beginnen we bij de korfbalvereniging in Moordrecht.

Geniet nog van de periode dat je daar bent en we spreken/zien elkaar weer !

Doe voorzichtig meid,

XXX
Je Oompie

Thomas

haaloo annemiek,

waanir kom jij, ik hoop dat jij komt groet thomas

Thomas

groetjes van iedereen tante miranda

groetjes van laura

groetjes van patrick

Thomas

en van stefan

Lisanne

ik ben best wel jaloers als k dit allemaal lees gek!

echt gaaaaaf :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!