My HSY in Washburn, Missouri!

I'M STILL GOOD.

Hoi Allemaal!

De tijd hier gaat heel snel! Sinds het vorige verhaal is er al weer zoveel gebeurd! Ik ben naar Studenten Orientatie geweest van Ayusa, waar je eigenlijk gewoon voor de zoveelste keer alle regels te horen krijgt. De softball wedstrijden gaan denk ik wel goed, alleen wordt er veel afgelast door de regen. Ik ben naar een verjaardag geweest van een vriendin. Dat was wel gaaf, ze hadden eerst gewoon hamburgers en hotdogs enzo, en 's avonds hadden ze een groot ' kampvuur' met smores <3. Met Ayusa studenten ben ik vorig weekend naar St. Louis geweest. We zijn daar naar Six Flags geweest, the Hard Rock Cafe, Gateway Arch en een softball wedstrijd van de Cardinals, waar bijna iedereen om me heen in slaap was gevallen.

Op school gaat het ook nog steeds goed. Ik had gister een soort van progress rapport gekregen. Ik had 4 A's, een B en een C. Bij Body Conditioning moeten we meestal gewichtheffen, maar als er die dag een volleybal of softball wedstrijd is, hoeven we alleen basketballen door de basket te gooien. Bij geschiedenis ben ik meestal afwezig omdat we dan naar de softballwedstrijd moeten rijden. Engels en wiskunde zijn wel gezellige uren, maar Kunst is niet echt leuk. 27 September is de eerste voorstelling van theater. Ik snap het hele verhaal niet, dus ik ben benieuwd waar het eigenlijk over gaat.

Dit weekend hebben me vader en ik, met hulp van Mark en Amelia, mijn telefoon aan de praat gekregen. Ik heb nu zelfs een telefoon nummer, misschien wel handig. ^^.

Deze week hebben we 4 of 5 dagen met softballwedstrijden, dus het wordt weer lekker druk.

x x x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!