My HSY in Washburn, Missouri!

Update!

heeeee!

Ik ben nu al weer 3 weken in Amerikaen de tijd gaat echt snel! Hier een update met wat ik allemaal al beleefd heb.

New York was súpergaaf! We hebben allemaal bekende plaatsen uit de films gezien wat heel gaaf was! De groep was erg gezellig en we hebben leuke dagen gehad. Het allergaafste vond ik Times Square, want daar had ik echt het gevoel van 'WOW, ik ben in New York!'. Voor de rest hebben we oa. het vrijheidsbeeld gezien, Empire state building, Chinatown, we zijn bij Macy's geweest, Top of the Rock (waar je over New Yorkuit konkijken), 9/11 memorial, Coney Island en nog veel meer!

Zaterdag ben ik doorgevlogen naar mn gastgezin. Op het vliegveld stonden mn gastouders en gastzusje op me te wachten met een 'sign'. Na een beetje ongemakkelijk momentje, werd het al heel snel vertrouwd. We zijn gelijk bij Applebees gaan eten (yeey!) en daarna naar huis gegaan. Daar heb ik mn andere gastzus ontmoet (zij was thuis omdat haar keel pijn deed van haar amandelen verwijdering) . Na uitgepakt te hebben heb ik even mn ouders gebeld via Skype en gevochten tegen de slaap.

Zondags zijn we wezen shoppen en de rest van de week (maandag-zaterdag) hebben mn gastzusje en ik softballtrainingen gehad (lekker warm in 35-40 graden). Die zondag er na hadden we 2 Back to school feestjes. De eerste was vaneen softballteam van mn gastzusje. Dat was erg gezellig en we hebben 'gebuikglijdt' o.i.d. 's Avonds hadden we een Back to School feestje van de kerk, wat ook erg gezellig was.

Ik heb nu al een week school er op zitten. Het is erg anders dan thuis, maar het is wel leuk. Ik heb elke dag dezelfde vakken (Engels, Wiskunde, Koken, Kunst, gewichtheffen (!), Theater en Amerikaanse Geschiedenis) en daarna 2.5 uur softball training. De lunches zijn niet heel erg lekker, maar ze zijn ook niet heel erg duur.

Ik raak hier steeds meer gewend en heb nog niet echt veel last gehad van heimwee. Af en toe mis ik mijn familie en vrienden natuurlijk wel, maardat is ook wel logisch vind ik ;). Morgen zal het wel een beetje moeilijk worden met de bruiloft thuis enzo, maar ik luister wel via de kerkomroep en kijk thuis de film welterug!

Woensdag is de eerste wedstrijd van softball en vanaf dan hebben we iets van 17 wedstrijden in 7 weken ofzo, dus dat wordt wel druk. Ik probeer snel weer een update te plaatsen als ik weer iets beleefd heb. Tot dan!

x x x

Reacties

Reacties

je liefste broer

hey miekie,
leuk om ff wat te lezen, ben je al gewend aan de hond met 3 poten??
oh en waar blijven die foto's dan???

tanteTineke

He Annemiek, leuk om je verslag te lezen. Zo te zien krijg je geen tijd om heimwee te hebben ;)
Klinkt allemaal druk, maar ook heel gezellig!!!
Succes met je softbal wedstrijden.
groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!