My HSY in Washburn, Missouri!

Fall.

Sinds mijn laatste update is mijn leven hier weer heel anders geworden.

Softball seizoen is voorbij, dus nu heb ik na school gewoon vrije tijd. We waren 3e geworden op het Lamar toernooi, maar waren er bij Districts al snel uit. We hebben Senior Night gehad, waar de seniors bedankt worden en dan krijgen ze een kleinigheidje.

5 Oktober was het Fall Festival op school. Het is een soort braderie/kermisachtig feest, datde High School organiseerd voor de basisschool. Volens mij was het om in een Halloween sfeer te komen met een spookhuis en monster mash.

Het is hier een stuk kouder geworden dan het eerst was.''s Middags is het nog wel te doen, maar 's ochtends en 's avonds is het echt koud!

School gaat nog steeds goed, De meeste vakken snap ik steeds beter. Pas hadden we een toneelstuk met theaterklas. Het was wel aardig, maar ik snapte het hele toneelstuk niet. Lag niet aan mij, want mijn gastvader snapte het ook niet.

We zijn nu al weer bezig met de volgende sport, dus heel veel rust krijgen we ook weer niet, maar het is wel leuk!

x x x

Annemiek

Reacties

Reacties

Thirza

Klinkt leuk zo'n Fall Festival! Maar wat is de volgende sport??
Groetjes Thirza

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!