My HSY in Washburn, Missouri!

GASTGEZIN!

Haaai,

Vandaag kwam eindelijk het verlossende telefoontje! Na het hele weekend in spanning te hebben gezeten (mijn broer zagzaterdag al dat ik van de site af was, en ik had al een mailtje van mijn regional director(?) gehad) hoorde ik eindelijk waar ik geplaatst ben.

Ik kom in het ieniemienie dorp (van nog geen 500 mensen!)Washburnin de staat Missouri! Ik kom bij een vader (Daryl), moeder (Shelly) en hun dochter van 15, Nicole. Ze hebben ook nog een oudere dochter van 19 (Kirstie), maar zij woont uit huis. Ze hebben ook nog 3 honden.

Ze houden heel erg van sporten en met vrienden afspreken. Daryl en Nicole jagen ook op herten en vissen graag. Ze gaan ook naar de kerk, Mission Baptist Church, geen idee waar de Mission voor staat, maar zal vast leuk zijn :)

Ik ga naar Southwest Senior High, in Washburn. Geen idee hoe ik daar kom, maar het is maar 5 kilometer verderop. School begint op 13 Augustus, dus ik vertrek op 1 Augustus.

Ik ben heel benieuwd hoe alles is, maar moet nu eerst nog een mailtje naar ze sturen ;)

x x x

Annemiek

Reacties

Reacties

jeannette

Gefeliciteerd,leuk dat je nu weet waar je heengaat. Hoop dat je het goed naar je zin heb en op naar 1 augustus! Succes

Hannie

Super leuk!

ik woon ook in een heel klein dorpje ;) maar volgensmij ga jij iets minder afgelegen wonen als ik. jou school is maar op 5 km afstand is. mijn school is ongeveer 30 km verderop. Fijn dat ze naar de kerk gaan! succes met de laatste voorbereidingen. 1 augustus is al bijna. en geniet van het hele jaar, want voor je het weet is het voorbij.

ik ga je blog volgen!

Nienke

ahh superleuk! :D
heeel erg veel succes en plezier alvast & ik hoop echt dat het superleuke mensen zijn! :)

liefs

Joyce

Congrats met je plaatsing! :'D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!