My HSY in Washburn, Missouri!

GEACCEPTEERD.

Hi Annemiek,

GEFELICITEERD! Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Onze Amerikaanse partnerorganisatie AYUSA heeft ons laten weten dat je momenteel bent ingedeeld in de North West regio en in deze regio gaat AYUSA als eerste op zoek naar een gastgezin en een school voor je. Houd er rekening mee dat dit een tijdje kan duren (gemiddeld 3 maanden) en we willen je dan ook vragen om je geduld hierin. Zodra wij nieuws hierover hebben, nemen we natuurlijk meteen contact met je op.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal blij dat ik eindelijk een mailtje had. Het pakket was al op 21 December 2011 weggestuurd! Ik ben dus geselecteerd voor de regio North West. Dat houdt in dat ze het eerst voor een gezin gaan zoeken in Alaska, Washington (State), Oregon, Wyoming en Montana.

Hele mooie natuur, alleen niet heel erg warm, dus dat is wel een beetje jammer. Maar in Nederland is het ook niet warm, dusja :) . Vanaf nu is het gewoon afwachten tot ik een gezin heb.