My HSY in Washburn, Missouri!

Eerste stap - Informatiebijeenkomst.

Beste Annemiek,

‘Van school', ‘uit huis'? Jij gaat gewoon de wijde wereld in!

Verblijven bij een gastgezin en lessen volgen aan een lokale High School zorgen ervoor dat je onderdeel van het dagelijkse leven wordt. Op deze manier leer je een cultuur, land en de taal pas écht kennen. Bij deze ontvang je de officiële uitnodiging voor zaterdag 10 september!

Wat staat er deze dag op de planning?

• Uitgebreide presentatie over het High School programma van Travel Active, waarin je volop informatie krijgt over de verschillende landen, mogelijkheden en andere waardevolle informatie.
  • Onze High School medewerkers Jessica en Susanne lichten je voor en geven je de kans om persoonlijk al je specifieke vragen te stellen over High School in het buitenland.
  • Laat je inspireren door oud-studenten met al hun foto's en enthousiaste verhalen. Zij zijn je voorgegaan, zij kunnen je als geen ander uitleggen hoe het is om op High School avontuur te gaan in het buitenland.

Door goed te luisteren naar jouw wensen en interesses, kunnen we je tijdens de infobijeenkomst adviseren welk programma en land het beste bij jou past. Mocht je deel willen nemen aan ons High School programma, dan kun je je tijdens de bijeenkomst aanmelden. Wij informeren je dan direct over de exacte procedure vanaf de aanmelding tot je vertrek.

De infobijeenkomst vindt plaats in het NH Hotel in Utrecht. Je bent van harte welkom vanaf 10.45. De presentatie start om 11.00 uur, dus zorg dat je op tijd bent. Een routebeschrijving vind je hier.

Heb je verder nog vragen? Bel het High School team 0478-551900 (menu 1-1) of stuur een e-mail naar highschool@travelactive.nl. Wanneer je verhinderd bent, laat het ons even weten. Wij zijn altijd bereid om een persoonlijke afspraak met je te maken.

Tot ziens op zaterdag 10 september!

Cindy, Jessica en Susanne
High School team

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het was een hele leuke bijeenkomst en was helemaal enthiausiast, dus gelijk maar aangemeld. Was het toch al van plan, dus waarom niet meteen.

Later kreeg ik een heel pakket om in te vullen en moest ik op interview komen. Dat ging allemaal heel goed en het was heel gezellig. De test was gewoon heel erg goed te doen, laat maar zeggen en het praten ging ook gewoon goed.